Viens no stilīgākajiem aspektiem kā Sail-World Ziemeļamerikas redaktoram, ir iespēja uzzināt par vismodernākajām burāšanas idejām. Lai pārliecinātos, pagājušā desmitgade ir pārņēmusi pārsteidzošu domāšanu, sākot no daudzkorpusu un vienkorpusu sagrozīšanas, līdz divroku distancēm Olimpiskajās spēlēs. Līdz jaunu distanču un piedzīvojumu sacensību pieaugumam. Saraksts ir garš, bet es atzīšos, ka mani īpaši iespaido nesen notikušais The Race Around paziņojums presei, kas sāksies 2023. gada vasarā.

The Race Around
Šajā pasākumā var piedalīties 40. klases komandas ar divām rokām, un tajā piedalīsies ne vairāk kā piecas komandas. Iespējamie apstāšanās gadījumi ietver Dienvidāfriku, Jaunzēlandi un Brazīliju ar starta līniju Francijā un finiša līniju Portugālē. Tomēr sīkākas detaļas joprojām ir jautājuma zīme.
Pēc nopietnu starptautisko sacīkšu trūkuma 2020. gadā joprojām notiekošās pandēmijas dēļ ziņas par visām jaunajām buru laivu sacensībām ir iemesls svinībām, taču tas, kas man pievērsa uzmanību pasākuma preses relīzē, bija ilgtspējības iniciatīva, kas tika dēvēta par nākotnes programmu.
Sail-World nākamajā nedēļā publicēs padziļinātu interviju par Futures programmu, taču, kā sīki aprakstīts The Race Around 24. septembra paziņojumā presei, pasākums cītīgi strādā, lai veicinātu videi draudzīgas sacīkstes. Tas sākas ar samazinātām dalības maksām komandām, kuras aktīvi strādā, lai samazinātu savu oglekļa dioksīda emisiju, gatavojoties pasākumam 2023-2024 (lasīt: videi draudzīgākas laivu būves un atjaunošanas projekti). Un tas tiks padziļināts, iekļaujot dzīves cikla novērtējumus par laivu būvniecību – tostarp izmantojot pārstrādājamas šķiedras un sveķus – izmantojot vairākus seminārus ar dažādām pasākuma ieinteresētajām pusēm.
Mērķis, pēc pasākuma preses pārstāvja domām, būs piesaistīt akadēmiskās un komerciālās partnerības, lai iegūtu labāku izpratni par laivu būves oglekļa dioksīda sekām, kā arī dalīties ar šiem datiem ar nozīmīgiem jūras nozares partneriem un spēlētājiem.
Viens no veidiem, kā programma Futures sasniegs šo mērķi, būs burtiski izveidot peldošu gadījumu izpēti. Futures Ocean Racing Team, izmantojot otrreiz pārstrādājamus materiālus, uzbūvēs vismodernāko 40. klasi, un rezultātā iegūto laivu 2023.-2024. Gadā visā pasaulē sacentīsies izvēlēta jaunu, jauktu dzimumu jūrnieku apkalpe.
Turklāt Futures programmā tiks arī pārbaudīti veidi, kā īpašnieki un kapteiņi var pagarināt esošo 40. klases mūžu un kā viņi var ilgtspējīgi uzstādīt savas laivas un risināt ar apglabāšanu saistītus jautājumus, kas saistīti ar lielu stikla šķiedras konstrukciju.